OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
na usługi społeczne i inne szczególne usługi
POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA:
Świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w 2020 r. w ramach programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej – edycja 2019-2020
znak: OPS.3210.1.1.2020.AC
- DEFINICJE I SKRÓTY
Wyrażenia i skróty używane w ogłoszeniu o zamówieniu oznaczają:
IPU – istotne postanowienia umowy;
OPZ – opis przedmiotu zamówienia;
Ogłoszenie – ogłoszenie o zamówieniu;
Ustawa – ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843)
Zamawiający – Gmina Lewin Brzeski reprezentowana na podstawie udzielonego pełnomocnictwa przez Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Rynek 26, 49-340 Lewin Brzeski.
- ZAMAWIAJĄCY
Adres do korespondencji:
Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Rynek 26, 49-340 Lewin Brzeski
email: mgopslewin@poczta.onet.eu
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Procedura udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 138o ustawy oraz na zasadach określonych w ogłoszeniu.
- Oznaczenie postępowania:
Świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w 2020r. w ramach programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej – edycja 2019-2020”, znak: OPS.3210.1.1.2020.AC
Wykonawcy winni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na wyżej podane oznaczenie – zarówno tytuł jak i znak.
Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za skutki niedochowania przez Wykonawcę powyższych wymogów.
- PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne wymienione w Załączniku XIV Dyrektywy 2014/24/UE w zakresie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do ogłoszenia.
- Kody CPV
85311200 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie obejmuje wykonywanie usługi od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2020 r.
- OPIS SPOSOBU POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
- Porozumiewanie się Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się: za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 z późn. zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019r. poz. 123 z późn. zm.) – z tytułem wiadomości „Świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w 2020 r. w ramach programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej – edycja 2019-2020”, znak: OPS.3210.1.1.2020.AC
- Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje należy przekazywać na adres do korespondencji wskazany w pkt 2, zgodnie z wyborem wykonawcy, z zastrzeżeniem formy określonej w pkt 6.1
- W przypadku, gdy Zamawiający lub Wykonawca będą przekazywali oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania.
- Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
Alicja Cieślik – Kierownik Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej – tel. (77) 40 42 632
Wyjaśnienia treści ogłoszenia:
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z pytaniem o wyjaśnienie treści ogłoszenia lub załączników.
- Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień, zamieszczając treść pytania i odpowiedzi na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.lewin-brzeski.pl/zamówieniapubliczne bez ujawniania źródła zapytania, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści ogłoszenia lub załączników wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
- Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt 2.
- W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić treść ogłoszenia lub załączników. Dokonaną zmianę Zamawiający udostępnia na stronie internetowej, o której mowa w pkt 6.5.ppkt 2.
- Uzupełnienia i wyjaśnienia w toku badania i oceny ofert:
- Zamawiający wezwie Wykonawcę, który w terminie określonym w pkt 14 ogłoszenia:
- nie złożył wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania,
- oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości,
- nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
- Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, iż posiada dyplom potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zawodzie asystent osoby niepełnosprawnej oraz posiada wykształcenie min średnie oraz posiada min. roczne, udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym.
- Zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. odpowiedzialnych za świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w 2020r. posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie określone przez Zamawiającego, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do ogłoszenia.
- Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postepowaniu, o którym mowa w pkt. 7.1 ppkt 1) ogłoszenia, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
- Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
- Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
- W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w pkt 7.2 ogłoszenia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności:
- Zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
- Sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
- Zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
- Czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
- W przypadku Wykonawców, o których mowa w pkt 7.2 ogłoszenia, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia złożone w oryginale.
- OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
- W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 7.1 ogłoszenia, Wykonawcy są zobowiązani złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty:
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 4 do ogłoszenia;
- Kserokopię dyplomu potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji w zawodzie asystent osoby niepełnosprawnej,
- Kserokopię świadectwa ukończenia szkoły średniej,
- Oświadczenie o posiadanym doświadczeniu w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym.
- Wykaz osób – Załącznik nr 5 do ogłoszenia
- oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej.
- Dokumenty inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca.
- Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, w sytuacji gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości Zamawiającego co do jej prawdziwości.
- OFERTA WSPÓLNA
- Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym celu Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
- W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, ocena wymagań określonych w pkt 7.1 ogłoszenia będzie dokonana łącznie w stosunku do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia z wyjątkiem posiadania uprawnień określonych w pkt 7.1 ppkt 1) ogłoszenia, które powinien posiadać każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
- Oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.1 ppkt 1) może być złożone wspólnie przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia lub przez pełnomocnika, ustanowionego zgodnie z pkt 9.1 ogłoszenia, albo odrębne oświadczenia składa każdy z Wykonawców ubiegających się o wspólne udzielenie zamówienia.
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia solidarnie odpowiadają za wykonanie umowy.
- Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia w formularzu ofertowym podają adres do korespondencji i kontakt telefoniczny właściwy dla pełnomocnika Wykonawców. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik.
- SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Wymagania ogólne:
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę;
- Oferta musi być złożona w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami opisanymi w ogłoszeniu;
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w sposób czytelny;
- Wymagane w ogłoszeniu dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski;
- Formularz ofertowy wraz z załącznikami i dokumentami sporządzonymi przez Wykonawcę powinien być podpisany przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku, gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, wymaga się aby Wykonawca dołączył do oferty pełnomocnictwo.
- Wskazane jest, aby wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł poprawki były parafowane przez osobę podpisującą ofertę;
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Oferta powinna zawierać:
- Formularz ofertowy zawierający wszelkie informacje zawarte we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3a do ogłoszenia;
- Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w tym podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony.
- Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 8 ogłoszenia.
- Opakowanie oferty:
- Wykonawca powinien umieścić ofertę wraz z wymaganymi dokumentami w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu zaadresowanym na adres wskazany w pkt 2 ogłoszenia wraz dopiskiem:
OFERTA – Świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w 2020 r. w ramach programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej – edycja 2019-2020”, znak: OPS.3210.1.1.2020.AC – nie otwierać przed 31.01.2020r.
- Opakowanie powinno być opatrzone nazwą i adresem Wykonawcy.
- Tajemnica przedsiębiorstwa:
Jeżeli Wykonawca zastrzega, że informacje objęte tajemnicą przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie mogą być udostępniane:
- Informacje te należy umieścić w oddzielnej kopercie wewnątrz opakowania oferty, opisanej: „Informacje będące tajemnicą przedsiębiorstwa”. Informację o zastrzeżeniu dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa należy podać również w formularzu oferty;
- Wykonawca ma obowiązek wykazać nie później niż w terminie składania ofert, że informacje te stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
- Zmiana lub wycofanie oferty
- Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty wymagają formy pisemnej;
- Zmiany dotyczące treści oferty powinny być przygotowane, opakowane i zaadresowane w ten sam sposób co oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywana zmieniona oferta, należy opatrzyć napisem: ZMIANA;
- Pisemne oświadczenie o wycofaniu oferty powinno być opakowane i zaadresowane w ten sam sposób co oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywane to powiadomienie należy opatrzyć napisem: WYCOFANE.
- Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku, gdy:
- Jest niezgodna z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu;
- Zawiera błędy w obliczeniu ceny;
- Została złożona po wyznaczonym terminie lub niewłaściwym miejscu;
- Jest nieważna na podstawie przepisów prawa.
- Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
- Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 7.1 ogłoszenia.
- OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
- Obliczenie ceny oferty:
- Podstawą do określenia ceny jest pełen zakres zamówienia określony w Załączniku nr 1 do ogłoszenia. Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia określone przez Zamawiającego, a także podatek VAT;
- Cena oferty jest stała – wysokość wynagrodzenia Wykonawcy podlega waloryzacji wyłącznie na warunkach wskazanych w IPU.
- Sposób przedstawienia ceny oferty:
- Wykonawca podaje cenę oferty w formularzu ofertowym (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do ogłoszenia);
- Ceny należy podać w złotych polskich z dokładnością do 1 grosza.
- KRYTERIA OCENY OFERT I WYBÓR OFERTY NAJKORZYSTNNIEJSZEJ
- Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
Kryterium 1:
- Cena – waga 60 %, przy czym 1% = 1 pkt
W ramach tego kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 60pkt
Cmin
C = ------------- x 60 pkt
Cbad
gdzie: Cmin – najniższa cena spośród badanych ofert
Cbad – cena oferty badanej
Kryterium 2:
b) Doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym – waga 40%. przy czym 1% = 1 pkt
W ramach tego kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40pkt
Łączne doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy os. Niepełnosprawnym (m-ce)
C = ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- x 40 pkt
Największe wykazane łączne doświadczenie w udzieleniu pomocy os. niepełnosprawnym
spośród złożonych ofert (m-ce)
- Doświadczenie w kryterium oceny ofert weryfikowane będzie na podstawie informacji zawartych w ofercie przy uwzględnieniu dyspozycyjności i dostępności asystentów w oferowanych godzinach wykonywanych usług.
- W kryterium doświadczenie punktowane będzie doświadczenie w realizacji usług asystenckich powyżej wymaganego minimum, tj. powyżej 1 roku (12 m-cy) – kryterium będzie liczone w pełnych miesiącach, począwszy od 13 miesiąca.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów w kryteriach oceny ofert oraz spełniającą jednocześnie warunki udziału w postępowaniu,
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
- Niezwłocznie po wyborze oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy złożyli oferty: o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano; odrzuceniu oferty.
- Informacja o udzieleniu zamówienia lub nieudzieleniu zamówienia zostanie zamieszczona na stronie podmiotowej BIP: http://mgopslewin.naszops.pl/bip/miejsko-gminny-orodek-pomocy-spoecznej
- MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Ofertę należy złożyć w Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej, ul. Rynek 26, 49-340 Lewin Brzeski lub przesłać za pośrednictwem kuriera lub poczty na adres do korespondencji Zamawiającego wskazany w pkt 2.
- Termin składania ofert upływa dnia 31.01.2020r. o godz. 11:00 . Za termin złożenia oferty uważa się termin jej wpływu do miejsca wskazanego w pkt 13.1
- Zamawiający niezwłocznie zwróci Wykonawcy ofertę złożoną po terminie wskazanym w pkt 13.2
- OTWARCIE OFERT
Otwarcia ofert dokona komisja w siedzibie Zamawiającego Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej, ul. Rynek 26, 49-340 Lewin Brzeski w dniu 31.01.2020r. o godz. 11:30
- TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
- Wykonawca pozostaje związany złożona ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związani ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
- INFORMACJE OGÓLNE DOTYCZĄCE KWESTII FORMALNYCH UMOWY W SPRAWIE NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA
- Istotne Postanowienia Umowy stanowią Załącznik nr 2 do ogłoszenia.
- Umowy w sprawie niniejszego zamówienia zostaną zawarte w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
- Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
- Zawarcie umowy nastąpi w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
- POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W sprawach nieuregulowanych w ogłoszeniu zastosowanie mają odpowiednie przepisy ustawy.
- KLAUZULA RODO
KLAUZULA RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Rynek 26, 49-340 Lewin Brzeski, tel. 774042630 email: mgopslewin@poczta.onet.eu
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia Świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w 2020 r. w ramach programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej – edycja 2019-2020 ;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- ZAŁĄCZNIKI
Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia
http://mgopslewin.naszops.pl/pliki/plik/zalacznik-nr-1-do-ogloszenia-1579797413.docx
Załącznik nr 2 – Istotne Postanowienia Umowy
http://mgopslewin.naszops.pl/pliki/plik/zalacznik-nr-2-ipu-1-1579797548.docx
Załącznik nr 3 – Formularz ofertowy
http://mgopslewin.naszops.pl/pliki/plik/zalacznik-nr-3-1579796757.docx
Załącznik nr 4 – Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
http://mgopslewin.naszops.pl/pliki/plik/zalacznik-nr-4-1579797414.docx
Załącznik nr 5 – Wykaz osób
http://mgopslewin.naszops.pl/pliki/plik/zalacznik-nr-5-1579797415.docx
Załącznik nr 6 do umowy - Powierzenie przetwarzania danych osobowych
http://www.mgopslewin.naszops.pl/pliki/plik/zalacznik-nr-6-do-umowy-1579845450.docx